Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Wat zijn de betaalmethoden?

  • Wij geven je de mogelijkheid om de betaling te doen via IDeal of creditcard (Mastercard, Visa card & American Express).

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

  • Ons telefoonnummer is 072-7112107. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren.
  • Ons email adres is webshop@tally-ho.nl

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een winkel?

  • Ja, dat is mogelijk. Wij hebben winkels in Alkmaar, Bergen, Egmond aan Zee, Heiloo & Hoorn. Helaas is dit niet mogelijk bij bestellingen die gedaan worden op onze exclusieve online sale-avonden in juni en december.
  • In het bestelproces geef je aan in welke winkel je de bestelling wilt ophalen, wij sturen een mail wanneer het daar klaar ligt.

Kan ik mijn artikelen, gekocht in de Sale, ook ruilen of retourneren?

  • Ja dat is mogelijk. Ruilen binnen 14 dagen. In de winkels
  • Aankopen gedaan op de exclusieve Sale avonden in juni en december kunnen wel retour worden gebracht in de winkel maar worden verwerkt door de webshop. Je ontvangt het aankoopbedrag dan pas later terug. 

Kan ik mijn bestelling, na afronding, nog wijzigen?

  • Helaas is dit niet mogelijk. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • De levertijd is 2-4 werkdagen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Wat zijn de verzendkosten?

  • Bij een bestelling boven € 49,95 verzenden wij gratis. Is het bedrag lager dan zijn de verzendkosten € 4,95.
  • Verzenden naar België & Duitsland bedraagt € 9,25  per pakket tot 2 kg (tarieven PostNL). 

Kan ik gratis retour sturen?

  • De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant. 
  • Bij een omruiling, maat groter/kleiner of een ander artikel vergoeden wij de verzendkosten van het nieuwe artikel.

Kan ik een artikel voor een andere maat ruilen?

  • Ja, een omruiling kan altijd. Neem dan contact met ons op via mail:  webshop@tally-ho.nl of telefoon 072-7112107. 
  • Wij kijken dan voor je na of de juiste maat nog voorradig is.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

  • Ja, wij versturen naar alle Europese landen en naar de Verenigde Staten.
Do you ship to other countries?
  • Yes, we do! Shipping to all the European countries and the United States. For other countries please contact for shipping costs webshop@tally-ho.nl

Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb, niet meer voorradig zijn?

  • Een enkele keer kan het voorkomen dat het bestelde artikel door een fout in het voorraadsysteem niet geleverd kan worden. 
  • Uiteraard storten wij het betaalde bedrag z.s.m. op uw rekening terug.

Staat je vraag er niet bij?