Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veelgestelde vragen
Wat zijn de beschikbare betaalmethodes?
- iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. iDEAL is net zo veilig als het bankieren via je eigen internetbankieren.
- Creditcard: betaling via MasterCard of Visa Card. Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling). Er wordt altijd gevraagd naar je eigen naam zoals op de creditcard vermeldt staat, evenals het creditcardnummer, de vervaldatum en de driecijferige verificatiecode, ook wel bekend als Card Verification Code (CVC). Deze code vind je achterop de creditcard.
- Apple of Google pay: eenvoudig betalen via een IOS of Android apparaat.
- Bancontact: online betalen voor onze Belgische klanten via de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.
- Tally-ho giftcards: online en in onze winkels te besteden.
- Gespaarde Tally-ho kortingscode t.w.v. €8: wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop, ingelogd bent en/of een klantenkaart bij ons hebt, spaar je automatisch mee voor Tally-ho kortingscodes. Per bestede euro ontvang je één punt. Spaar je 200 punten of meer, dan ontvang je een Tally-ho kortingscode ter waarde van €8. Deze kun je, als je bent ingelogd verzilveren en het bedrag van de kortingscode zal direct van het totaalbedrag worden afgetrokken. Ook te verzilveren in één van onze winkels.
In onze winkels heb je, naast de mogelijkheid om te pinnen of contant te betalen, ook de optie om VVV cadeaubonnen en Fashioncheques in te leveren.
Kan ik jullie telefonisch bereiken?
- Ons telefoonnummer is 072-7112107. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur.
- Ons e-mail adres is webshop@tally-ho.nl
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een winkel?
- In het bestelproces geef je aan in welke winkel je de bestelling wilt ophalen, wij sturen een mail wanneer het daar klaar ligt. Deze service is gratis.
Kan ik mijn artikelen, gekocht in de online sale, ook ruilen of retourneren?
- Ja, dat is mogelijk. Ruilen binnen 14 dagen. Sale aankopen gedaan in onze winkels kunnen niet geretourneerd worden.
Kan ik mijn bestelling, na afronding, nog wijzigen?
- Helaas is dit niet mogelijk.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Een pakket wordt verzonden binnen 2-4 werkdagen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
- Het beste kun je dan even contact opnemen met ons per mail: klantenservice@tally-ho.nl
Wat zijn de verzendkosten?
- Wij versturen uw bestelling gratis binnen Nederland vanaf €75. De verzendkosten onder dit bestelbedrag bedragen €4,95.
- Verzenden naar België & Duitsland bedraagt minimaal €7,95 per pakket tot 2 kg (tarieven DHL).
Kan ik gratis retour sturen?
- De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant.
- Bij een omruiling, maat groter/kleiner of een ander artikel vergoeden wij de verzendkosten van het nieuwe artikel.
Kan ik een artikel voor een andere maat ruilen?
- Ja, een omruiling kan altijd. Neem dan contact met ons op via mail: klantenservice@tally-ho.nl of telefoon 072-7112107. Wij kijken dan voor je na of de juiste maat nog voorradig is.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
- Ja, wij versturen naar alle Europese landen en naar de Verenigde Staten.
Do you ship to other countries?
- Yes, we do! Shipping to all the European countries and the United States. For other countries please contact for shipping costs klantenservice@tally-ho.nl
Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb, niet meer voorradig zijn?
- Een enkele keer kan het voorkomen dat het bestelde artikel door een fout in het voorraadsysteem niet geleverd kan worden.
- Uiteraard storten wij het betaalde bedrag z.s.m. op uw rekening terug.
Staat je vraag er niet bij?
- Wij helpen je graag! Mail je vraag naar klantenservice@tally-ho.nl