Ruilen & retourneren

De modewereld heeft een grote impact op ons milieu, laten we ons daar bewust van zijn. Samen kunnen we hier verandering in brengen, door bewuste keuzes te maken en slimmer te shoppen. Daarom kun je bij Tally-ho niet gratis retourneren en ben jij zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van jouw aankoop. Twijfel je bijvoorbeeld tussen twee maten, neem dan eerst contact op met ons voor meer informatie. We helpen je graag! Mocht je toch iets willen omruilen of retourneren, dan kun je kosteloos jouw pakket afgeven in één van onze filialen of op eigen kosten een pakket naar ons versturen.

Ruilen:

Toch liever een andere maat? Neem dan contact op met ons via de mail: webshop@tally-ho.nl! Wij kunnen alleen items met hetzelfde artikelnummer als het artikel dat je hebt besteld omruilen voor een andere maat of kleur. 

Retourneren:

Het retouradres van de webshop is:

Tally-ho Webshop
Oude Bergerweg 9-C
1862 KH Bergen (NH)

De verantwoording van de retourzending ligt bij jou als verzender, dus raden we aan om het pakketje te versturen met een track & trace code.

Kosteloos retourneren:

Het is mogelijk om een retourzending kosteloos af te geven in één van onze winkels, die je vindt in Bergen, Alkmaar, Hoorn, Heiloo, Egmond aan Zee, Amsterdam en Beverwijk. 

Retourvoorwaarden: 

  • De bestelling is binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd.
  • Het artikel is ongedragen en in originele staat.
  • Merklabels zijn nog aan het artikel bevestigd.
  • Er is een ingevuld retourformulier meegestuurd. Vul het formulier altijd zo volledig mogelijk in, ook als de bestelling in de winkel wordt afgegeven.

Wanneer wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u binnen 14 dagen een bevestiging per mail. Het aankoopbedrag staat daarna doorgaans binnen 1-2 werkdagen weer op uw rekening, via dezelfde wijze als hoe de betaling aan ons is voldaan.

Retourneren in sale periode: 

Ook artikelen gekocht tijdens de sale kunnen worden geretourneerd. Dit geldt alleen voor online bestellingen in onze webshop. Sale aankopen in de winkel kunnen niet worden geretourneerd.

We begrijpen dat het een teleurstelling is als iets plotseling (meer) wordt afgeprijsd. Toch kan dit gebeuren in de sale periode, we werken namelijk met verschillende rondes en soms komen er artikelen bij. Hoe langer je wacht, hoe meer kortingen er zijn. Maar dan kan het ook zijn dat het artikel dat je graag wilt hebben al is uitverkocht. Het is aan de klant om hier een keuze in te maken. Korting is dan ook achteraf niet te verzilveren op een reeds geplaatste aankoop. Zo houden we het voor iedereen gelijk en heeft iedere klant een eerlijke kans om een item te kunnen shoppen.